dimarts, 25 de gener del 2011

EL MEU PAS PER L'ESCOLA

                                   EL MEU PAS PER L'ESCOLA


Hola sóc n'Anlly Dayana Muñeton. Q . Jo vaig arribar a l'escola Norai a segon. El primer dia la professora em va presentar a tota l'escola i m'ho vaig passar molt bé. Quan vaig arribar em va passar una cosa molt graciosa,que em vaig anar a la classe de primer i no era la meva classe la meva classe era segon.
A jo em va anar malament totes les classes perquè no sabia català. A segon jo tenia de professores a Olga i Maria Àngels i eren molt divertides. A tercer i a quart vaig tenir de professores a na Sònia i Maria Àngels, i el curs era mes difícil. A cinquè i a sisè vaig tenir de professors a Bep.Era molt bromista i sempre ens posava un mal nom, i jo era Muñeton. Na Catí també es molt divertida però també estricta. N'Andrés es molt estricta però a vegades diu acudits.
A jo el que més m'ha agradat de l'escola ha estat :les excursions, les acampades, Carnestoltes quan em vaig disfressar de mag i els de tres anys eren els nostres conills.
A els mestres mai els oblidaré.
Jo el que mai oblidaré es quan en Llorenç i na Cati ens barallaven, perquè na Cati deia alguna cosa malament o una falta d' ortografia i en Llorenç corregia.
Però el que mai oblidaré es a na Cati perquè es una professora genial, jo crec si hauria un concurs de la millor professora del món guanyaria na Cati. Jo crec que l'institut es molt difícil, si m'esforç m'anirà bé i també esper que en l'institut hi hagi professors tan bons com Andrés, Cati, Bep ...
Jo vull ser de gran veterinària, perquè m'agraden els animals, o també actriu perquè m'agradaria que la gent em demanassi autògrafs.
Jo no vull deixar l'escola Norai perquè estimaré als professors però vull anar al institut perquè em vull sentir gran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada