dimarts, 25 de gener del 2011

El meu pas per l'escola.

Hola el meu nom es Víctor, vaig arribar al C.P.Norai quan tenia tres anys, la meva primera professora i per cert ue les millors que he tengut, va ser na Joana, amb ella jugàvem molt però també apreníem molt. Una altra professora que teníem era na Maite, que ens donava psicomotricitat i ens rèiem molt amb ella. Després tenguèrem a na Pilar, que també era molt simpàtica. Quan anàvem a quatre i cinc anys venia un dia a la setmana n'Aina logopeda i amb ella fèiem jocs.
A primer cicle m'anava molt bé i em sentia gran. Segon de primària implicava treballar un poc més que a primer, però era més o manco el mateix. Aquells dos anys vaig tenir de professores a n'Olga i na Maria Àngels, totes dues eren molt divertides, encara que un poc estrictes.
Tercer era un canvi brutal respecte a segon, cada dia deures, qualque examen ... Al 2n cicle (3r i 4t) les meves professores eren na Maria Àngels que ja la havia tengut a primer cicle i na Sònia, que fins ara era mestre de educació física. Quart va ser pràcticament igual que tercer només que havíem de treballar més perquè érem els grans de segon cicle.
L'any vinent vaig passar a 5è, era un canvi bastant gros, una passa de gegant a la meva vida. Quan vaig arribar a 5è vaig conèixer a: en Bep, que em feia matemàtiques i medi, a n'Andrés, que em feia castellà i plastica, i na Cati, a na Cati ja la coneixia de que abans també em feia música, però quan vaig arribar a 3r cicle na Cati era la meva tutora i em feia català, música i educació per a la ciutadania i segur que quan marxi cap a l'institut els estranyaré molt. També teníem uns quants mestres de suport, que eren: Na Margalida i a en Llorenç. A 5è les meves notes baixaren molt en proporció a 2n cicle.
Aquest any a 6è estic duguen millors notes perquè estic posant més ganes, al contrari que a l'any passat. Aquest any en Bep s'ha jubilat, i al seu lloc ha vengut en Martí, que també es molt bon mestre.
Jo crec que no serà gens fàcil, però jo em veig qualificat per treure més o manco bones notes.
De gran vull estudiar per ser dissenyador de cotxes, vull viure a Barcelona, estudiar allà, i viure amb el que em guanyi de la feina.
El que més m'ha agradat de l'escola de moment ha estat el viatge a Menorca, quan anava a 5é.
Adéu a tots els que han estat els meus mestres, gracies a tots¡¡!!
=)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada