dimarts, 15 de març del 2011

EL MEU PAS PER L'ESCOLA


El meu pas per l'escola

Jo sóc en Maxi.
Vaig arribar a l'escola quan tenia 5 anys .
Tenia a na Bàrbara com a mestra.
El meus amics eren en Gabriel i n'Agustin.
Després quan vaig anar a primer va arribar un nin nou.
Se nomia Joan Pablo. Ell va ser el meu amic.
Tenia a
n' Olga com a mestra i na Maria Àngels també. Na Maria Àngels va ser de Projecte, medi i català. N'Olga va ser de castellà i de matemàtiques .Na Sònia va ser d'educació física.
Després quan vaig passar per segon. Tenia com mestre els mateixos .Arribà un nin nou se nomia Aaron. Ell també va ser el meu amic.
Quan vaig passar per 3e tenia a n'Aina. De matemàtiques també tenia a na Maria Àngels que era de català i medi.
Quan vaig passar a quart 4t tenia na Sònia i na Maria Àngels.
Na Sònia no estava més d'educació física i arribà na Pilar. En aquest curs vaig repetir amb en Gabriel.
Després me'n vaig anar a Inca a mig començar cinquè perquè després em traslladà a Uruguai.
Després vaig tornar i d'incorporar a sisè a mitjan curs.
Encara no sé que és el que vull ser de gran, esper que durant aquest curs ho tengui clar.

Les meves perspectives de l'institut es que la gent sigui bona, conèixer amics nous i professors interessants.

adéu cp norai

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada