dimarts, 15 de març del 2011

EL MEU PAS PER L'ESCOLA

Bon dia, em dic Irene Marcos Martín, vaig arribar a aquesta escola als 3 anys, les meves primeres mestres, varen ser: na Joana, na Maite, i na Bàrbara. Amb elles vaig viure moments inolbidables com per exemple:(amb na Joana i na Bàrbara) nosaltres estaven a la classe de Medi estudiant el cos humà, i na Joana va demanar assenyalant-se el coll: Com es diu això?- I jo vaig dir: “La Yugular”.-Na Bàrbara i na Joana es miraren sorpreses, i na Joana va digué: I tu com saps això?- i jo vaig respondre.”Porque es donde muerden los vampiros”.-Na Joana i na Bàrbara, comen´çaren a riure, i el reste de la classe i jo també.
I amb na Maite: m'enrecord que sempre deia: Nins, sabeu que si vos posau les sabates a l'enrevés, els peus es deformaran i la gent es riurà de vosaltres.-Grasis a això, mai em possava les sabates a l'enrevés.
La meva millor amiga era na Cinthya, (i encara és una d'elles)erem inseparables, com germanes.
A primer, em vaig fer millor amiga de na Sara. Però un dia ens enfadarem, i vaig tornar a ser amiga de na Cinthya.
Les meves mestres eren: Na Mari Angels, i n'Olga. A vegades na Conxa venia a contar-mos contes molt divertits, mai ho oblidaré, jo estimava molt a na Conxa.
Tampoc oblidaré el nostre llibre de filosofia es titulava:”en Pebli” o una cosa així.
A tercer, na Sònia va ser la nostra tutora, i na Mari Angles, mestra de Matemàtiq ues, i Castellà.
Jo les estimava molt, sempre ens feien riure, i na Mari Angles i les seves frases: ¡Ai la madre del cordero asao! Por decir algo suave.-O també:¡Me cachis en la mar salada!. Era genial.
A cinquè tot era diferent, havia més deures exàmens etc...
Els mestres eres: na Cati, n'Andrés, i en Bep.
Na Cati era la nostra tutora, genial, sempre intentat ajudar-mos, i per molt que ens costi, ella mai es rendeix, també se que a ella no li agrada suspendre a la gent, i li costa tant que ens fa repassar un munter, això m'encanta, però no tant com la seva veu, canta genial!!!.
Ara estuc a sisè i tenc molts de records a aquestaescola, es una gran escola que a marcat 8 anys de la meva vida, però vull per part anar a l'institut, se que es difícil, però si m'ho propós treuré bones notes.
De gran seré: o fisioterapeuta, periodista, mestra d'Anglés, o filòloga d'Anglés.
Viuré, o a Madrid o aqui, si visc a Madrid vindré aquí en estiu.
NORAI SEMPRE ESTARÀS AL MEU COR!!!

1 comentari: