dimarts, 1 de febrer del 2011

EL MEU PAS PER L'ESCOLA

EL MEU PAS PER L'ESCOLA

Hola em dic Livinny
Quan vaig arribar a l'escola Norai tenia 9 anys. El primer dia a la classe de na Sònia (la meva tutora), jo estava molt nirviosa .La primera nina que em va xerrar va ser na Helga i n'Anlly, na Sònia em va presentar a totes les classes amb n'Alex .
Na Maria Àngels em donava classes i xerrava sobre coses interessants . A 5è la meva tutora va ser na Catí, a les primeres classes d'en Bep estava nirviosa, perquè pensava que era una persona que sempre estava enfadada, però desprès vaig veure que era una persona molt amable. A 6è en Bep ja no hi era perquè es va jubila, i va arribar en Martí, n'Andres també esta a les seves classes de castellà , medi,etc.
Jo quan sigui major vull ser veterinària o perruquera,encara no ho sé. .
L'any qui ve ja no estaré a l'escola Norai on trobaré a faltar als meus companys i mestres .


Adéu escola Norai, mai t'oblidaré!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada